CACT, CACIL Lednice

07.07.2013 00:00

V neděli Casia běžela svůj první dostih. Neměli jsme od toho žádné velké očekávání, důležité bylo, aby závod dokončila. Casia byla ve skupině 13 fen (co jsem se tak dívala tak naprostá většina byla z dostihových ch.s.), takže mi bylo jasné, jak to dopadne... ve skupině 4 fen doběhla Casia poslední s časem 26.58 a v "opravkách" si čas vylepšila na čas 26.23. Do cíle běžela vycházkovým tempem a myslím, žebere to pouze jako hru (ví, že to není jako když honí opravdového zajíce), ale já doufám, že když budeme pilně trénovat, tak to vytáhneme. V licenci máme zapsáno, že Casia doběhla 4. z 11 fen (dvě feny se nezúčastnily). Myslela jsem, že do finále nemůže postoupit a nikdo mi neřekl, že postupuje, tak jsme se chystali, že pojedeme domů, když najednou vyhlásili Casiino jméno, že se má ve finále připravit na start. Neměla jsem nic připraveného a pán, na kterého jsme v prvním běhu čekali my a museli ho dokonce vyhlašovat, aby se dostavil, tak potom řekl, že nebude čekat, až Casiu nachystám. Což mě skutečně vytočilo, ale nechtěla jsem zdržovat ostatní účastníky, takže finále jsme se mou chybou nezúčastnili a velice mě to zpětně mrzí. Teď zbývá jen trénovat na příští dostih.